آرشیو 1400, کارگروه حیات وحش, کارگروه رسانه

تجلیل از سعید چاه متکی همشری گرامی در شب میلاد پیامبر اکرم ص و امام جعفر صادق ع

🔵زنده گیری سارگپه در اردکان🔵
🔵تجلیل از سعید چاه متکی همشری گرامی در شب میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)

🔵ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت پیامبر اسلام حضرت محمد ص و امام جعفر صادق ع
🔵مفتخریم خبر خوشی را به اطلاع شما برسانیم ، جناب آقای سعید چاه متکی یکی از همشهریان عزیز اردکانی هفته گذشته با زنده گیری یک عدد پرنده شکاری سار گپه پا کوتاه و تحویل آن به اداره محیط زیست اردکان جهت رهاسازی آن در طبیعت موجب خوشحالی همشهریان و دوست داران محیط زیست گردیدند.

🔵گفتنی ست این پرنده شکاری زیبا به علت کمبود شکار در طبیعت مدتی به شهر اردکان مهاجرت کرده و تعداد زیادی از پرندگان شخصی همشهریان را شکار کرده بوده ست .

🔵جناب آقای سعید چاه متکی نیز پس از مشاهده شکار شدن کبوترهایش توسط این پرنده شکاری اقدام به زندگی گیری و تحویل آن به اداره محیط زیست نمودند.

🔵انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان اردکان شب گذشته با مراجعه به منزل ایشان و تقدیم نمودن یک تابلو تصویر یوز اردکانی و نیز کتاب زمین مادر ماست نوشته امام جمعه محترم شهرستان، مراتب قدردانی از این عمل شایسته را به عمل آوردند.

🔵بدیهیست که امکان داشت این پرنده توسط شخص دیگری شکار و از بین برود اما اقدام به زنده گیری و رها سازی آن در طبیعت نشان دهنده علاقه و وسط نظر این همشهری گرامی می‌باشد.

🔵مطلب قرائت شده در انتهای ویدئو بخشی از کتاب زمین مادر ماست ، با عنوان “حقوق حیوانات در شب معراج” و از بیانات پیامبر گرامی اسلام می باشد.

🔵روابط عمومی انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان اردکان
🔴لطفا این پست را به اشتراک بگذارید🔴

🔵 www.Mngo.ir
🔵 www.Mngo.ir
🔵 www.Mngo.ir

لینک دانلود اپلیکیشن داخل سایت موجود می باشد
(لینک داخل بیو)
🔴 @Mngo.ir
🔴 @Mngo.ir
🔴 @Mngo.ir

🔵روابط عمومی انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان اردکان🔵
————————

#اردکان #اردکان_یزد #میبدسیتی #محیطزیست #محیط_زیست #گیاهان_آپارتمانی #میبد #نهال #یوزپلنگ #میبد_یزد #سیلاب_وحشتناک #حیوانات_وحشی #محیطبان #حیوانات_زیبا #محیط #ابزارآلات #مسئول #مسئولین_بی_کفایت #مسئولین #میبد_یزد #طبیعت #صنعت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید