آرشیو 1400, کارگروه رسانه

پیگیری مشکلات ایجاد شده از درختان کاج برای اهالی محله آزادگان اردکان…

🔴برسی مشکلات درخت کاج برای مردم اردکان🔴

🔵پیگیری مشکلات ایجاد شده از درختان کاج برای اهالی محله آزادگان اردکان…

🔵طبق گزارشات و درخواست های اهالی محله آزادگان مبنی بر مشکلات ایجاد شده توسط درختان کاج برای ایشان ، انجمن دوست داران محیط زیست اردکان با پیگیری و حضور در محل و دعوت از اعضای محترم شورای ششم اردکان اقدام به پیگیری این مهم نمود.

🔵مصطفی خوشگفتار عضو شورای ششم اردکان با بیان دیدگاه شورای شهر و شهردار جدید اردکان در مواجهه با درختان مثمر و غیر مثمر که همنظر با انجمن دوست داران محیط زیست اردکان می باشد ، از کارشکنی و مخالفت های بی اساس برخی مسئولین فضای سبز شهرداری در مساله کاشت درختان مثمر و جلوگیری از ترویج کاشت درختان مضر و بلااستفاده غیر مثمر خبر داد.

🔵همچنین در ادامه اهالی این محله به بیان برحی مشکلات خود در زمینه های مختلف شهری پرداختند که امیدواریم مسئولان عزیز با پیگیری مسایل نسبت به حل آنها اقدام نمایند.

🔵در پایان از جناب آقای خوشگفتار که با حضور در این مصاحبه و پاسخگویی به شهروندان محترم اردکان پیگیر مسائل مطرح شده هستند کمال تشکر را داریم و امیدواریم هرچه سریع تر این مشکلات برطرف شود.

🔵روابط عمومی انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان اردکان

🔴لطفا این پست را به اشتراک بگذارید🔴

🔵 www.Mngo.ir
🔵 www.Mngo.ir
🔵 www.Mngo.ir

لینک دانلود اپلیکیشن داخل سایت موجود می باشد

🔵روابط عمومی انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان اردکان🔵
————————
#اردکان #اردکان_یزد #میبدسیتی #محیطزیست #محیط_زیست #گیاهان_آپارتمانی #میبد #نهال #یوزپلنگ #میبد_یزد #سیلاب_وحشتناک #حیوانات_وحشی #محیطبان #حیوانات_زیبا #محیط #ابزارآلات #مسئول #مسئولین_بی_کفایت #مسئولین #میبد_یزد #طبیعت #صنعت #کاج #درخت #مثمر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید