آرشیو 1400, طرح مردمی جنگلانه, کارگروه رسانه, کارگروه منابع طبیعی

کاشت پنج اصله خرما در طرح جنگلانه اردکان – ۱۴۰۰/۰۶/۲۰

🔴کاشت پنج اصله خرما در طرح جنگلانه اردکان🔴
🔵۱۴۰۰/۰۶/۲۰

🔵روز شنبه مورخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در اقدامی از قبل پیش بینی نشده پنج اصله درخت خرما برای طرح جنگلانه انبار شهید عباسپور خریداری شد. درختان پس از خریداری فورا جهت کاشت اعزام شدند و با تلاش فراوان اعضای انجمن درختان خرما در شب شهادت حضرت رقیه (س) در موقعیت تعیین شده کاشته شدند.

🔵با توجه به بد عهدی‌های فروشنده جهت حمل و کاشت نهال فشار جدی به اعضای شرکت کننده در این برنامه انجمن وارد امد و برنامه کاشت به طور کامل در شب و تاریکی کامل انجام شد که مشکل را دوچندان نموده بود.

🔵همچنین شکسته شدن یکی از شیرهای آب برنامه آبیاری را با مشکل جدی رو به رو کرده بود که از این رسانه از تلاش بی وقفه و بی منت ایشان تشکر و قدر دانی می‌شود.

🔵از پنج درخت مذکور یک درخت توسط حاج علی حمامی به یاد درگذشتگانشون اهدا شد و ۴ درخت دیگر همچنان نیازمند خیران جهت اهدای هزینه‌های مذبور می‌باشند.

🔵همچنین با توجه به نیاز آبی شدید این درختان در ماه اول کاشت از دوستان علاقمند که میتوانند ما را در امر ابیاری پنج خرما کمک کنند دعوت به عمل می‌اید تا با تماس با شماره جناب اقای مهندس مسعود شفیعی مدیراجرایی طرح جنگلانه اردکان جهت برنامه ریزی و راهنمایی همکاری به عمل آورند.

🔵با تشکر
🔵مهندس شفیعی: 09135174335

🔴لطفا این پست را به اشتراک بگذارید🔴

🔵 www.Mngo.ir
🔵 www.Mngo.ir
🔵 www.Mngo.ir

لینک دانلود اپلیکیشن داخل سایت موجود می باشد
(لینک داخل بیو)
🔴 @Mngo.ir
🔴 @Mngo.ir
🔴 @Mngo.ir

🔵روابط عمومی انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان اردکان🔵
————————

#اردکان #اردکان_یزد #میبدسیتی #محیطزیست #محیط_زیست #گیاهان_آپارتمانی #میبد #نهال #یوزپلنگ #میبد_یزد #سیلاب_وحشتناک #حیوانات_وحشی #محیطبان #حیوانات_زیبا #محیط #ابزارآلات #مسئول #مسئولین_بی_کفایت #کاشت #میبد_یزد #طبیعت #صنعت #درخت #خرما #نهال #کاشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید