آرشیو 1400, کارگروه رسانه

گفت و گو با دکتر محمد درویش در پایگاه انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان اردکان

🔵گزارش گفت و گو با دکتر محمد درویش در پایگاه انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان اردکان خانه تاریخی کهفی

🔵1400/08/12
🔵مستند کامل جلسه برگزار شده به زودی از پایگاه اینترنتی و شبکه های اجتمعاعی انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان اردکان منتشر خواهد شد…

🔵ویکی پدیا: محمد درویش (متولد چهارم بهمن ماه ۱۳۴۴ تهران)، کنشگر محیط زیست، پژوهشگر و کویرشناس اهل ایران است. او به عنوان محقق حوزه بیابان و شناخت مولفه‌های بیابان‌زایی در مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور تا پایان تیرماه سال 1400 خدمت می‌کردو اینک بازنشسته شده است، وی می‌کوشد درک مشترکی از اهمیت محیط زیست را در سطح جامعه و سیاستمداران رقم زند. وی هم‌چنین از مشوقان و همراهان جدی ترویج مکتب مدرسه طبیعت، معرفی شیوه های مهار خشونت در صحنه محیط زیست ایران، تغییر ماهیت آموزش های محیط بانی و نفی خودرو محوری در مبلمان شهری است.
در سوم بهمن ۱۳۹۷، مجله بخارا با همراهی مجله صنوبر و خانه اندیشمندان علوم انسانی، شب محمد درویش را به سبب بیش از سه‌دهه تلاش مؤثر او در صحنه محیط‌زیست ایران برگزار کردند. این مراسم در تالار بزرگ فردوسی تهران برگزار شد.
صدرا محقق دبیر روزنامه شرق نوشت: «ویژگی درویش، استمرار و خسته‌نشدنش در همه این سال‌هاست؛ از دوره وبلاگ‌نویسی با «مهار بیابان‌زایی» اش تا همین امروز که دوران اینستاگرام و تلگرام است، درویش همیشه و پرانرژی، حرف، ایده، نقد و نکته‌های زیادی برای نوشتن و گفتن داشته‌است. یا مشغول نوشتن است، یا مصاحبه می‌کند یا برای طبیعت و محیط‌زیست در سفر است، کار و شغل تخصصی‌اش را هم انجام می‌دهد و سه‌شنبه‌های بدون خودرو و دوچرخه‌سواری‌اش هم که ترک نمی‌شود. مراسم شب محمد درویش هم همان‌طور که انتظار می‌رفت با سالنی پر از دل‌سوزان و دوست‌داران طبیعت برگزار شد. از بس که در همه این سال‌ها از محیط‌زیست گفت و نوشت تا توجه و نگاه خیلی‌ها را به این سو جلب کند.»

🔵روابط عمومی انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان اردکان
🔴لطفا این پست را به اشتراک بگذارید🔴

🔵 www.Mngo.ir
🔵 www.Mngo.ir
🔵 www.Mngo.ir

لینک دانلود اپلیکیشن داخل سایت موجود می باشد
(لینک داخل بیو)
🔴 @Mngo.ir
🔴 @Mngo.ir
🔴 @Mngo.ir

🔵روابط عمومی انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان اردکان🔵
————————

#اردکان #اردکان_یزد #میبدسیتی #محیطزیست #محیط_زیست #گیاهان_آپارتمانی #میبد #نهال #یوزپلنگ #میبد_یزد #سیلاب_وحشتناک #حیوانات_وحشی #محیطبان #حیوانات_زیبا #محیط #ابزارآلات #مسئول #مسئولین_بی_کفایت #مسئولین #میبد_یزد #طبیعت #صنعت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید